Tuesday 1 November 2011

Dog Days Are Over ... !!






Trench Coat: Selected, Chinos: H.E by Mango, Boots: Wojas, Scarf: by my Grandma :), Messenger Bag: Vivienne Westwood

Finally! Mám po skúškach a môžem sa naplno venovať bogu (a sebe). Okrem jedného "random" testu z účtovníctva sa to aj relatívne dalo. Relatívne sa ale určite nedala párty, ktorou mala naša trieda osláviť koniec tohto hlúpeho času skúšacieho. Sedieť na gauči a pozerať sa na nemeckú druhú ligu ma nejak za chlopne môjho srdca nechytá. Rovnako ako tortilla chips a fľaškové pivo. O jednej som im dal zbohom ... Kde sa jedna párty končí, druhá začína. Predbežné výsledky examov ma potešili, psím dňom je koniec a moja párty začala práve dnes !

15 comments:

A. said...

ou yeah ! ;) blahozelam ku skuskam, konecne si to uzi:) a este som chcela napisat, ze dobra sa citas, tvoj minuly clanok (z 12.okt.2011) ma pobavil :) a z dnesneho prispevku chcem tvoju tasku (aj so salom) :)

Kik:) said...

tak to závidím!!moje práve začínajú a to zase chodením do školičky...:Ptak si užívaj teda:)

Sabrina Tassini said...

lovely style in wearing u have boy!

Patchwork à Porter

CUP OF COUPLE said...

great! your bag is amazing! love it!

G

Becca said...

vyzeras neskutocne stylovo! a pevne verim, ze moje skuskove dopadne rovnako, ako to tvoje :D.

KateH. said...

oo:-O padla mi sánka! máš novú prenasledovateľku ;)

KateH.

Miroslav said...

super kombinace chválím, škoda, že tě nemůžu následovat :)

Jakub B. said...

ďakujem Vám všetkým z kladné ohlasy, cenním si to, Miroš, prečo ma nemôžes nasledovať? :!

thank you everybody for positive response, looking forward to having some feedback from you in the future :)

Unknown said...

your jacket is really cool and desirable! love it!!!
nice blog btw :D

I hope you will follow my blog because i'm following yours right now!
Thanks in advance!

www.thechicstyler.blogspot.com

KONSHONCHLOE said...

fantastic look!!!!! great post
konshon

streetdressed said...

great outfit! love your bag!!

montse
http://streetdressed.blogspo.com

Julien Hakym said...

N I C E

Pau said...

Amazing messenger bag!!! <3 xx

Julie said...

mas skvelej styl..ta taska je uzasna :-)

Charleston said...

love love this outfit chum, such rich colours and structure to the coat

thankyou so much for the well wishes for my mum