Tuesday 15 November 2011

My House, My Rules, My Pleasure




Versace pour HM

Asi už všetci vieme že na pozajtra má pre nás pekne vypreparovaná Donatella pripravenú "jej" kolekciu. Úprimne, toľko flitrov a jebnutých farieb pokope sa nedá uzrieť voľným okom každý deň takže poďme sa na to pozrieť! Vo všeobecnosti ma táto kolekcia nejak neoslovila.

Teším sa, neteším sa? Jedna z výhod bývania v Dutchsku bude asi aj to, že sortiment na výber tu bude dúfam väčší ... chvíľu som sa aj pohrával s ideou, či pôjdem alebo či nepôjdem čakať ráno o piatej pred HMko do mesta aby som sa k tejto kolkecii dostal prvý. Pozrel som si ju online a uznal, že to nieje potrebné. However, vybral som je jednu vec tak snáď si ju tam niekde nájdem aj keď si návštevu butiku si nechám až na popoludnie v Amsterdame .... každopdádne, ak sa dostanem k tomu, čo chcem veľmi sa tomu poteším. A tak niekde v kútiku duše dúfam, že ľudia okolo nedostanú epileptický záchvat z toho, čo na mne uvidia.

Hitom posledného obdobia je samozrejme vybíjané čokoľvek. Zomieral som túžbou kúpiť si takú bundu - ožil som pri fakte, že Versačí mi túto bundu pchá pod nos za 300 eur. Fashion affordable for everyone? hardly ever ... keď už budem niekedy v živote plánovať zaobstarať si vybíjanú koženú bundu, rozhodne ju nepôjdem hľadať do HM - aj nech tam má kolekciu ktokoľvek. Je to predsa stále staré dobré HM, kde každá vec nad 40 eur stojí za uváženie: " Oplatí sa mi to? " Moja odpoveď znie: " Neoplatí!"

Musím ale celému marketingovému oddeleniu poblahoželať k vyderenej kampani a promo video. Plechová hudba ma sprevádza celým dňom .... My house, my rules, my pleasure. (s talianskym prízvukom)

Aký je Váš názor na medúzu u Hansa a Mauritza?

Bonum Vitae

1 comment:

Unknown said...

Great choice, love the pants as well the jacket ^^
I can't wait for it :D


www.thechicstyler.blogspot.com