Thursday 17 November 2011

My Pants, My Amsterdam, My Pleasure












Versace in my closet ....

Pred chvíľou som sa len vrátil z Amsterdamu, kde som strávil celý deň a pochodil po obchodoch kde sa len dalo. Evidentne dnes každý žije touto kolekciou a po mojom nákupe sa ma v každom daľšom obchode pýtali čo som si kúpil a koľko tam bolo ľudí. Predavačky v Desiguale a Peeku by najradšej strhli zo seba menovky a utekali do HM ... I got something for myself on my own :) enjoy the epilepsy ...

Bonum Vitae

Jakub B.

8 comments:

Jairo Rguez. said...

GORGEOUS VERSACE. I love the look, this print is amazing ;)

CUP OF COUPLE said...

great look!! :D

G

Costin M said...

cool post! i really like the versace for h&m collection.

All best wishes,
Costin M. | http://costinm.com

KateH. said...

Chcem teba aj s tým Bacardi! :):D

Marta Herráez said...

Buaaaa GENIAL!

Unknown said...

me encanta versace! buen look!

Bigio said...

Love it!!!


www.thebigiofactor.blogspot.com

Lucy Kennedy said...

Gorgeous Versace outfit!
xx