Friday 15 April 2011

San Marten

Druhý apríl ale zato prvé slnečné lúče ... pánska sekcia. Dámsky outfit fotenia s príznačným názvom "San Marten", na základe starého názvu historickej časti mesta v okolí Dómu Svätého Martina ( ktorú mám naozaj rád a patrí medzi moje obľúbené), nájdete na "fashion of muggles" na blogspote.

enjoy ...





















































nohavice: Zara, plátené mokasíny: HM, handbag: Fossil















klobúk: HM, blazer: Zara, košeľa: Polo Ralph Lauren, okuliare: Ray-Bay Wayfarer

6 comments:

Katka said...

Ha ! mám ťa!!! :)

Made by Boy said...

na tretej fotke je veronikina hlava? teda, jej tieň? :)))

btw... gúd lúk... ;)

a ja idem plakať nad tým, že prečo mi nesedí žiaden klobúk...

Jakub B. said...

Patrik: ano, ano to je veronikin tieň ... :) a dakujem, ja zasa z pokrievok hlavy mozem nosit iba klobuk ...

katka, to si ty? :)

GirlieNamedZ said...

Fíha, ty máš štýl ! A nového followera :)

Jakub B. said...

dakujem ... btw, ty nemas blog alebo to iba mne sa nezobrazuje?

GirlieNamedZ said...

Dobre sa ti zobrazuje, že nemám :)