Monday 11 April 2011

" Pseudo Agent "




Sedel som si len tak v piatok v škole, nič som neočakával a zazvonil mi telefón. Zobrazovalo sa neznáme číslo, čo ma vždy, pravdu povediac, celkom aj poteší, pretože si vždy predstavujem nejaké dobrodružstvo alá "dnes New York, zajtra L.A!!"

Mno, nebolo tomu tak. Ozval sa nejaký chlap, splietal ničo o nejakej castingovej agentúre, nejakom zárobku a že či sa chcem stretnúť a ja som samozrejme súhlasil. Pod rúškom hluku veľkej prestávky a vidiny mojej tváre na obálke Hommes Vogue International som stál s malými očakávaniami pred fontánou na Hviezdoslavovom námestí. Pozeral som a hľadal človeka so zelenou košeľou ako povedal. Okolo šli asi dvaja módne oblečení metro chlapci, ktorí akoby vypadli z brožúrky: " Som skaut kastingovej agentúry" .... a stál tam jeden, ktorý akoby vypadol z brožúrky: "Nebol som, niesom a nebudem nikdy skaut kastingovej agentúry" a to bol presne môj človek.

Ak by sa jednalo o obchod s bielym mäsom, zvolil som pre istotu posh podnik Petit Provance, snáď by si niekto všimol keby mi tam pichli do tela ketamín a na hlavu dali vrece ....

Naša konverzácia bola milá, neformálna, ale ani za ten svet som sa nevedel dopracovať k otázke, o čo mu ide a čo odo mňa chce. Nakoniec vôbec nešlo o kastingy ...
- budete pracovať s informáciami, ktoré u nás nabudnete. Budete predávať sám seba a tak podnikať. Ide o to robiť bisnis ... a my vám povieme ako a úplne zadarmo.

Nemám chuť predávať sám seba ( ako som vravel, biele mäso) a robiť biznis v mojej nedopečenej osemnástke sa mi tiež nechce ... predstieral som ako neskonale ma to baví a zaujíma a po pár priateľských slovách o budúcnosti sme sa dohodli že sa stretneme vo štvrtok .... to som ale ešte samozrejme nevedel, že vo štvrtok môj otec veľvyslanec nude musieť aj s nami neodkladne odcestovať na dobu neurčitú do Holandska, je mi to neskonale ľúto ale biznis bude musieť počkať ... what a sad life!

Hlavná vec, že som mu vylíčil všetky moje kastingové úspechy aj neúspechy v domnení, že očarím môjho buducého agenta ... a ešteže mi tie hodiny herectva na niečo boli.

3 comments:

Biancaprincipessa said...

ach taketo veci musia byt neskutocne otravne!

Katka said...

:D

kokos ale že jaký štýl písania! :)

Ale s tým odchodom do Holandska to je len pre tvojich nepriateľov, či? Nestraš.. :)

Jakub B. said...

bolo to otravné, miestami smiešne, pretože som si predstavoval ako to budem niekomu hovoriť ...

a s tým Holandskom je to tak pol na pol, Katka, .... na školu do Haagu som už prijatý :)