Thursday 8 September 2011

Pondelok

Pondelok (Aug. 29 )

Sedím vo vlaku z Goudy (ako ten syr!), kde práve teraz bývam , na stanicu Den Haag Centraal. Celý čas rozmýšľam, či nemám vlasy ako úplný rádoby metroš, pretože som sa dnes žehlil bez zrkadla v spálni. Never mind ... Dnes je môj prvý školský deň na Univerzite ! Som plný očakávania a čím je tento vlak bližšie k určenému cieľu, tým viac som nervóznejší. Budem tu sám. Sám!! Bez rodiny a priateľov a stane sa zo mňa tá strašná socka, ktorá v Simpsonovcoch chová desiatky mačiek a umýva ich v jazere ako nejaké ponožky. Or maybe not! ( Ako povedala Bridget keď stertla Marka. ) Ako som povedal na prvom interview, ktoré som v škole mal, rád robím prvý dojem naozaj prvým. Chápajte to ako dobrým. Dnes spravím môj prvý prvý dojem béžovým trenchom (začínam mať pocit, že mi je veľký) , slim jeans a heavy boots .... nebolo by od veci keby som nemusel so sebou vláčiť notebookovú ohyzdnú látkovú tašku ale v tejto krajine prší a fúka a prší a ešte aj fúka a moju jedinečnu maasenger bag si nemôžem dať nakoľko nieje vhodné vystavovať hovädziu kožu dažďu a ostrému slnku. Ostré slnko tunák nehrozí, takže asi jedine tomu dažďu. Bojujem s pocitom kúpiť si Starbucks hneď ako vystúpim z vlaku ale odolávam. Som mladý, šetrný študent! Budem potrebovať aj normálne zdravé jedlo a nielen kávu a zeleninu. ( Aj tu je iba jeden Starbucks a to ešte k tomu na hlavnej stanici! Kto by chodil po kávu na špinavú hlavnú stanicu?)



Ešte vo mne mierne doznievajú zážitky s Introduction Campu, kde sme takmer všetci dychtivý študenti International Business and Managemetn Studies strávili dve noci. Dve noci na izbe s ďalšími ôsmimi ľuďmi, dve noci so spoločnými sprchami a záchodmi. Ale aj tak, bolo fajn. Okrem náramných teambuildingových aktivít, okolo ktorých Holanďania jasajú ako mierne retardovaní a tlieskajú rukami vždy keď niekomu niečo výjde, nám pripravili aj takú relatívne k veci párty. Podávalo sa víno a pivo ale pre ľudí, ktorí celý ďen jasali ako mierne retardovaní a tlieskali ručičkami to bolo dosť aby sa sťali ako svine. Nakoľko môj sedemnásťročný spolubývajúci presviedčal jedno ruské dievča aby sa s ním vyspalo u nás na izbe, následne jej nechcel dať spacák a následne ju vyhodil z izby a nevpustil dnu. O pol-štvrtej ráno som nemal chuť riešiť kto má aké problémy so svojou neukojenosťou tak som zaspal. Stále lepšie ako tá devenka, ktorá v kukuričnom poly obrobila štyroch chlapcov a potom „dala“ ešte piateho. Ten potom z nejkého dôvodu ( a akého asi?) žiarlil, pretože si myslel, že je pre ňu „special“ a že spojenie medzi nimi bolo jedinečné, tak nezaháľal a rozpútal fajt! Ja som spal ďalej.


2 comments:

aniiih_rawr said...

love it. sounds like a dutch/european-gossip-girl-who-slept-with-whom story ^_^

Ronnee said...

ja chcem ísť k tebe Jakubkooo!!!!!