Monday 26 September 2011

Week Two


Week two

Už ležkám v posteli a snažím sa rozpomenúť čo sa za uplynulý týždeň také prihodilo. Regulérne navštevujem školu a je mi aj celkom sympatická keď odhliadnem od Coca Coly za euro päťdesiat v školskej jedálni. Aj keď osm nebol familiárny zo slovami ako „debit“ a „credit“ na hodine financial accounting vynahradil som si to tým, že už viem ( naozaj viem!) ovládať powerpoint takže hodiny Information Systems trávim na facebooku. Vynahradil som si to aj tým, keď sa hrám na múdreho na math nakoľko ako maturant viem upravovať zlomky , roznásobovať zátvorky a zakresliť do karteziánskej sústavy súradníc dva body a spojkať ich čiarkou. No evidentne holandská mládež s tým má asi problém. Dokonca Joris to nevedel tak sme si nakreslili takú peknú tabuľku. ( Môžem použiť jeho meno, Jorisa nemám v priateľoch aj keď on ma žiada, takže na tento článok sa nikdy nedostane. Plus nevie po slovensky . Joris ! Joris! Joris!)

Všetko to tu fičí, hlavne vietor, v ňom dažďové kvapky a s nimi moje nadávky: „ Kurva prečo som sa ja do piče neodjebal niekde do Kalifornie?!“, ale potom sa prejdem centrom a viem prečo. Prejdem sa campusom a tiež viem prečo. Keď si večer uvaríme kávu, sadneme na terasu a vyjedáme nutelu tak tiež viem prečo, už po stý-krát.

Onehdy v sobotu nám z IKEA (nebudem to skloňovať!) priniesli nábytok takže aj keď sme prvé dve noci splai v spacákoch na zemi, teraz sú naše chrbtice napravené a ja môžem tráviť čas vyberaním doplnkov. Moje empatické spolubývajúce mi na nedávne narodeniny ( 11. September 2001, prečo by som nemohol oslavovať keď júesej smúti?) darovali krésny na plátne vytlačený obraz Times Square. Moja nákaza povahy I LOVE NYC sa tu rožširuje ako AIDS na woodstocku ( ale nie pohlavným stykom a ihlou ale čírou komunikáciou a rozprávaním o budúcnosti). Moje názory na MOJE mesto zdieľa aj Sussana, dvadsať-jeden ročná devenka z Aruby( ešte stále som si to nevygooglil ale mám pocit, že je to niekde v Oceánií).

Ako správny bohém, ktorý pozná Bonum Vitae, September Issue mi už leží na stolíku. S ním aj fľaša vína a Marlborky.

Bicykel je ľúbezný, naozaj veľmi pitoreskný a pôsobí v skutku originálne. Dosť už týchto obsoletných fráz! Dosť už vetra a dažďa! Dajte nám Bonum Vitae ... !!!!!!


obrázok od veci, ale prial by som si ho pod stromček od Ježiška ..

3 comments:

aniiih_rawr said...

zlato, aruba je v caribbean sea, ale to len tak po pri tom ;) everything else sounds awesome, apart from the weather of course :>

Charleston said...

always enjoy your site

www.pinstripeprince.blogspot.com

CUP OF COUPLE said...

love prada!

G