Thursday 30 June 2011

street style vol. 1

Rozhodol som sa prinášať na môj blog trochu street style a everyday outfits ... chýba mi to z ulíc Bratislavy. Je pravda, že tieto ulice určite niesú také inšpiratívne ako piata Avenue alebo Champs - Élysés, lenže mali by sme čeliť tomu, čo vidíme každý deň. A s troškou šťastia uvidíme ....














... uvidíme pani v rokoch, ktorá podľa mňa vyzerá dokonalo. Mischel Obama style, diplomatka, biznis lunch, ..., všetko.




















... uvidíme francúzsky pár, zrejme si prišli pozrieť bývalý východný blok a cestou sem sa stavili či máme tečúcu vodu. Anyway, parížania sa nezaprú ...




















... uvidíme dievča z Bratislavy v bledo-ružovom nezvyčajnom outfite. Úprimne, bola dosť zaskočená tým, že niekto považuje jej róbu za odfotenianastreetstyle hodnú ... mala sa viac vytiešať z toho !!!




















... uvidíme Taliana v motorkárskom, Vesou zaparkoval v garážach Matky Alexie a teraz sa prišiel pozrieť či naša zmrzlina "sucks" úplne alebo len polovičato.

(oblečenie píše príbehy, príbehy tvoria život a život je človek - tak sa obliekajme pekne)

3 comments:

Anonymous said...

ako to ze mna nemas odfotenu? dnes som bola hrozne cool, cela opršaná! :D

Le Plee said...

hej, toto je super! :) začala som to robiť v tt, ale je to dosť ťažké, heh, čiže sa drž!

Jurdo said...

NO... nemala sa slečna v ružovom skôr "vytešovať" než "vytiešať"?

Ale neber to ako negatívne kritizovanie... OK?