Friday 10 June 2011

J.Bartánus pour HM ( alebo teda že Viedeň )

Hoc´ nič podobné ako kolekcia pre HM nesúca moje meno sa konať nebude, nadpis má byť pútavý aby prilákal čitateľov - a zasa až tak od veci to nieje.

Kamarátiť sa s ľuďmi zo zahraničia prináša naozaj veľa ovocia. Nielenže sú to Vaši kamaráti, oni Vás dokonca veľmi radi ubytujú u nich doma. Kdekoľvek to je. Naša turecká "wiener Freundin" nás tak pozvala. Ja viem, že Viedeň nieje nejaké extra "foreign" mesto, ale koľko ľudí poznáte, ktorí tam vlastne strávili aj nejaký ten čas a videli niečo iné ako Schoenbrunn, bla, bla, bla, Stephansdom, bla, bla, bla, Rathaus. Mňa !













Takaže takto ma zastavila tetuša pred HM na Graben, že aký som švárny junák, tak ma odfotila, zinterviovala a čekujte rakúsku HM webpage, možno sa tam objavím ...


















Záchúdky na intrákoch. Nebol som nikdy na Mladej Garde a pod. ale asi to bude podobné ...



















Takže do čoho si mám utrieť zadok?


















U4 Party !!! Vrelo odporúčam, utorkové seánsy sú naj ....














Náhodný Thomas Norbert, opitý študent medicíny ....



















s Ani v Museumsquartier .....

















Moderné Umenie .... 1











Moderné Umenie ... 2



















My first date with a dog! Real dog !!!!!! Nikdy som nevenčil psa, až v mojich osemnástich ma to dostihlo ...






































nemám rád kouř ale mam rád mentol .....

















naša domovina ....



















Yesim, Ludka a ja



















jednoducho Starbucks a Ray-Bans

















na návšteve u Opa našej wiener Freundin .... on mal takúúúú supééééér terasu ....

3 comments:

GirlieNamedZ said...

S mentolom súhlas ! A nech nám už spravia ten Starbucks aj u nás, s komerčnosťou sa až tak neodpudzujeme :/

Jakub B. said...

prečo girlie named Z stale nema blog ? chcem ho citat ! :)

CUP OF COUPLE said...

nice pics!

G