Saturday 7 May 2011

All dressed up in folklore ...

Hlavne v týchto dňoch národného hokejového boja cítim potrebu podporiť Slovákôv. Tak som tomu tak učinil a patrioticky si držím ruku na srdci ....
















Podľa mňa folkové motívy, námety, ...., folkové všetko sa mi veľmi veľmi pozdáva. Narodil som sa do zlého storočia.



























A hlavne! Za fotky vďačím môjmu ocinovi :) photo by Miroslav Bartanus. Kroj mi vypožičala moja stará mama ... design by "obec Liptovské Sliače"

2 comments:

Made by Boy said...

takmer som ťa nespoznal bez rayban-ov :)) toto je moc good, aj ja chcem takú fotku...

a... nejak odignoroval blogger tvoj blog v mojom zozname a ťa tam nemám...waaa...ale výhoda, dnes ráno som tu objavil toľko nového, že mám čo čítať pri káve :)

Jakub B. said...

mám svoju podobu aj bez okuliarov ale malo ludi ma tak videlo :) raz za cas ukazem svoje oči :)

dakujem ...